Ćwiczenia na zmarszczki? TAK!

Zmarszczki to atrybut, o którym z pewnością nie marzy żadna z pań. Wręcz przeciwnie, każda kobieta chce, by posiadać ich jak najmniej. Nie wszyscy o tym wiedzą, ale są domowe sposoby na walkę z tymi niechcianymi zmianami na skórze! Ktoś pomyśli, że to niemożliwe. Otóż jest to możliwe. Wszystko dzięki zabiegom, takim jak ćwiczenia na zmarszczki twarzy! Czy ćwiczenia twarzy na zmarszczki nam pomogą? Z pewnością tak! Wystarczy nawet 7 minut dziennie, aby uzyskać piorunujące efekty. Gimnastyka twarzy, czyli tak zwany facefitness staje się coraz bardziej popularny na całym świecie.

zmarszczki na twarzy
Niewiele osób wie, że zmarszczki na twarzy
można zredukować odpowiednimi ćwiczeniami.

Zabiegi te wzmacniają mięśnie twarzy oraz powodują ujędrnianie skóry w okolicach policzków, oczu oraz brody. Jeśli tylko stosujemy je regularnie, spłycą niechciane zmarszczki, zlikwidują nieprzyjemne dla wzroku obrzęki pod oczami oraz poprawią owal twarzy. Regularnie wykonywane ćwiczenia wspomogą produkcję kolagenu w naszym organizmie. Jest to białko odpowiadające za elastyczność skóry oraz odpowiedni poziom jej nawilżenia a także za regenerację komórek, które są uszkodzone. Facefitness pomoże nam również w ukrwieniu skóry. Dzięki wykonywaniu ćwiczeń będzie ona znacznie lepiej dotleniona i odżywiona. Wobec powyższego, skóra będzie starzeć się dużo wolniej. A na tym chyba najbardziej nam zależy. W internecie można znaleźć 20 ćwiczeń do zapobiegania zmarszczkom i starzeniu się twarzy. Jeśli pokusimy się o wykonywanie ich wszystkich, efekty są murowane!

Oto trzy przykładowe ćwiczenia:

  • lwia zmarszczka – ćwiczenia – by wykonać to ćwiczenie, należy położyć dłoń między brwiami a palce na czubku głowy. Następnie mocno dociskamy dół dłoni do przestrzeni między brwiami. Przy wykonywaniu ćwiczenia nie wolno odrywać ręki od głowy. W trakcie jego wykonywania powinna ona w całości przylegać do naszego czoła;
  • ćwiczenia na zmarszczki pod oczami – pierwsze ćwiczenie: palec środkowy kładziemy około pół centymetra pod oczami. W wyjątkowo delikatny sposób staramy się naciągnąć skórę w dół. Następnie trzeba zmrużyć oczy, nie zamykając ich całkowicie. Na zmianę rozluźniamy oraz mrużymy oczy. Ćwiczenie wykonujemy dziesięć razy. Drugie ćwiczenie: wykorzystując środkowe palce w wyjątkowo delikatny sposób naciągamy skórę w okolicach zewnętrznego kąciku w kierunku skroni. Zmrużamy oczy, pamiętając, aby nie zamknąć ich całkowicie. Rozluźniamy, po czym znów mrużymy. Drugie ćwiczenie również powtarzamy dziesięć razy.
  • ćwiczenie na bruzdy nosowo – wargowe – by wykonać to ćwiczenie, należy zamknąć usta oraz nałożyć język na przednie zęby. Następnie wytrzymujemy w tej pozycji pięć sekund przy zaciśniętych ustach. Potem rozluźniamy się i powtarzamy powyższe czynności 10 razy.

Wspomaganie ćwiczeń – kremy

Zanim przystąpimy do wykonywania ćwiczeń, należy w sposób dokładny umyć ręce oraz zmyć makijaż. Te czynności są konieczne, gdyż ćwiczenia wymagają dotykania rękami naszej twarzy. Dotykanie twarzy brudnymi rękami mogłoby spowodować wystąpienie na niej wyprysków. Po wykonaniu ćwiczeń należy nałożyć na skórę olejek bądź odżywczy krem na zmarszczki, dzięki którym mięśnie będą rozluźnione.

Podsumowanie

Walka ze zmarszczkami nie musi być droga. Nie trzeba odwiedzać chirurga plastycznego, by cieszyć się zdrową i piękną skórą na twarzy. Wystarczy wykonywać proste, ale jakże efektywne ćwiczenia zgodnie z zaleceniami. Przy ich wykonywaniu warto pamiętać o myciu rąk oraz nakładaniu kremów po zakończonej kuracji. Regularnie wykonywane ćwiczenia z pewnością zaowocują przepiękną, zadbaną skórą, której pozazdrości nam niejedna kobieta.

Ćwiczenia na zmarszczki? TAK!
4.8 (95%) 12 głosów